Skip to main content

Zasady bezpieczeństwa i higieny w Baltic Natur Park

Dbamy o bezpieczeństwo naszych Gości #bezpiecznyresort

Poznaj zasady bezpieczeństwa 

Dla Baltic Natur Park bezpieczeństwo Gości jest najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym resorcie. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi zasadami.

Recepcja

  • Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość.
  • Pracownicy na stanowiskach recepcyjnych są od siebie oddaleni o 1,5 m.
  • Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi.
  • Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę Gości.
  • Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych oraz jednorazowych rękawiczkach.
  • Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku.
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników.
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych.
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych.
  • Na bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi.
  • Codzienne ozonujemy, wietrzymy i dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji.

Pomieszczenia ogólnodostępne 

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji i przed restauracją udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie ozonujemy, wietrzymy oraz dezynfekujemy
  • W toaletach ogólnodostępnych umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym oraz mydła bakteriobójcze
  • W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk
  • W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych
  • W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosujemy natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego #bezpiecznyresort
  • Wprowadziliśmy zapisy na wejścia dzieci do miejsc zabaw w określonych godzinach oraz ograniczyliśmy do minimum liczbę dzieci mogących przebywać na placach zabaw

Pokoje

  • Ozonujemy oraz dezynfekujemy każdy apartament po wyjeździe Gości.
  • Wietrzymy apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 25 minut.
  • Każdy pokój hotelowy lub apartament jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi.
  • W każdym apartamencie zapewniliśmy środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk.
  • Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego
    pokoju lub apartamentu.
  • Na życzenie apartament może być ozonowany w trakcie pobytu – usługa dodatkowo płatna.
  • W trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z apartamentów zbędne przedmioty i dekoracje, informatory.

Nasi pracownicy

  • Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
  • Zapewniliśmy precyzyjne szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO
  • Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów

Zobacz wideo z Baltic Natur Park

Sprawdź naszą ofertę atrakcyjnych apartamentów w Niechorzu

Zobacz teraz